Felhasználási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

I. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) vonatkoznak a Táblácska.hu Kft. (a továbbiakban: jogtulajdonos vagy szolgáltató) által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra, valamint minden, a szolgáltató által a www.kerjbarmit.hu honlapról és www.tablacska.hu honlapról (a továbbiakban: honlap) jelentkező megrendelővel kötött szerződésre, igényekre, vitákra.

Köszönjük, hogy alaposan tájékozódsz a honlapon és ezt az Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) is alaposan átolvasod. Ha ettől eltérő feltételekkel szeretnél rendelni, kérlek még a megrendelés gomb lenyomása előtt külön e-mailben keresd cégünket. A megrendelésed a megrendelő lap on-line módon történő beküldésével elfogadod a jelen ÁSZF-t is.

II. MI AZ A TÁBLÁCSKA?

A Táblácska egy kézzel készült, személyre szóló ajándék. Minden Táblácska sorszámozott, egyedi darab. A Táblácskák hátsó lapján egy márkajelzést találsz és készítőjük monogramja is szerepel rajtuk. A honlapon konkrét fényképes megjelölést is mutatunk erről. Mindig kézzel készül, mindig vidám és pozitív, megrendelés után postai futár útján jut el a megrendelőhöz vagy személyesen is átvehető a műhelyünkben. A Táblácska közvetlen napsütéstől és az időjárás viszontagságaitól védett helyen lesz tartós. A Táblácska egyedisége és kézzel festése miatt nem vállalunk felelősséget a honlapunkon megjelenő kép és a Táblácska valóságos kinézetéből esetlegesen fakadó különbözőség vonatkozásában.

III. TÁBLÁCSKA ÉS EGYÉB WEBSHOPOS TERMÉKEINK MEGRENDELÉSE, KÉSZÍTÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK

Rendelés menete, díjbekérő:

A Táblácska és egyéb webshopos termékeink kizárólag a honlapunkról rendelhető meg a rendelési űrlap kitöltésével. A rendelési űrlap beküldése a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadását is jelenti. A beküldést követően a rendelést e-mailben visszaigazoljuk. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelésed elküldését követő legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg Hozzád, az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesülsz. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető csak kézbesítettnek, ha az hozzáférhetővé válik a címzettnek. Mindazonáltal kizárjuk a felelősségünket azért, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben Hozzád, mert rossz, hibás e-mail címet adtál meg vagy az e-mail fiókod tárhelye túltelített és további üzenet fogadására ezért nem alkalmas.

Küldünk egy hivatalos díjbekérőt is, amelynek alapján a határidőben történő fizetést várjuk el. Mi is betartjuk a rendelési határidőt, ezért csak határidőben és előre fizető megrendelőknek szállítunk Táblácskát. Amennyiben a díjbekérőn megjelölt határidőben nem történik meg a fizetés, úgy az V. fejezetben foglaltak szerint járunk el. A fizetés beérkezését követően elektronikus számlát küldünk, melyet e-mailben juttatunk el a megrendeléskor megadott e-mail címre.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy egyes rendeléseket indokolás nélkül elutasítsunk, ennek oka lehet: korábbi kellemetlen vagy negatív fizetési vagy megrendelési tapasztalat a megrendelőnkkel, visszaélés a garanciáinkkal, cégünk jó hírnevét sértő megrendelői magatartás, konkurencia vásárlása üzleti titkok fürkészése céljából stb.

Rendelési (készítési) határidő:

A Táblácskát a megrendelési űrlapon megadott rendelési határidőig készítjük el neked. A rendelési határidőt mindig a megrendelő adja meg, és a szolgáltató mindig a megadott napig elkészíti és szállítja a Táblácskát. Személyes átvétel esetén a megadott telefonszámon jelezzük, hogy elkészült és átvehető a Táblácska. Egyéb webshopos termékeinket a megrendelésed visszaigazolását követő 10 (tíz) napon belül vállaljuk átadni vagy szállítani. A szállítás (futárszolgálat, illetve külön kérésre postázás) már nem a mi hatáskörünk, de igyekszünk mindig megbízható partnerekkel dolgoztatni. Általában 1-2 napra vállalják a kézbesítést neked. Kérjük, olyan címet adj meg, amelynél Te vagy a képviseletedre jogosult személy jelen leszel, amikor érkezik a kézbesítő. Ez már a te kockázatod lesz! Kézbesítéskor kérünk, hogy a csomagot még a futár előtt vizsgáld meg és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét. Sérülés esetén nem vagy köteles a csomagot átvenni. Felhívjuk azonban a figyelmedet, hogy utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.

A választható aktuális rendelési határidőket a szolgáltató honlapja tartalmazza. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a választható határidőket egyoldalúan módosítsa.

Szállítás:

A Táblácskát és az egyéb webshopos terméket a megrendelt határidőig, bélelt tasakban, futárszolgálati kézbesítésre feladjuk, így juttatjuk el a megrendelőnek. A futárszolgálat rendszere egy rövid e-mailt és/vagy SMS-t küld, amikor a csomagot a futárnak átadtuk. Neked már csak egy dolgod van: átvenni a csomagodat, kibontani és együtt örülni a megajándékozottal.

Személyes átvétel esetén az elkészült Táblácska és egyéb webshopos termékeink a műhelyünkben átvehető, munkanapokon 9-15 óra között. A személyes átvétel időpontjáról sms-t vagy e-mailt küldünk.

Mi van a csomagban?

A csomagban mindig a megrendeléskor megjelölt tartalom található (és néha meglepetés is). A csomagban mindig van legalább egy Táblácska és/vagy egyéb webshopos termék, valamint a megrendeléstől függően további garantált vagy meglepetésszerű ajándékok, illetve a kért, megrendelt díszdoboz vagy más megrendelt kiegészítő termék.

A Táblácska, illetve egyéb webshopos termék mellé kapható ajándékokat mindig a honlapunk aktuális ajánlata tartalmazza. Az ajándékért – ha azt nem a szolgáltató gyártja, készíti – semmiféle felelősséget nem vállalunk. Igyekszünk olyan partnerekkel együttműködni, akik kifogástalan minőséget szolgáltatnak.

A szállítást végző futárpartnerünk:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft

Székhely: 2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2.

Cégjegyzékszám: 13-09-111755

Adószám: 12369410-2-44

Továbbított adatok köre: megrendelő neve, email címe, telefonszáma, lakcíme/székhelye, szállítási cím

Mennyibe kerül?

A Táblácska, valamint az egyéb webshopos termék árát mindig a honlapunkon található aktuális szolgáltatói árlista tartalmazza. A szolgáltató fenntartja a jogot az árlista egyoldalú módosítására azzal, hogy az adott áron már megrendelt Táblácskák ára a kiszállításig nem emelhető. Az árlista nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Az akciók mindig a honlapon található árlistában kerülnek feltüntetésre.

Használhatom-e a táblácskámról készült képet?

Mivel már a megrendelt Táblácskának te vagy a tulajdonosa, ezért saját felhasználásra, a szerzői jogi törvény keretei között, a gyártó feltüntetése mellett használhatod. Az engedélyünk nélkül azonban a Táblácskáról készült képet nem használhatod különösen i) üzleti célú weboldalon (kivéve ha cégtáblát kértél tőlünk, és feltünteted a szerződésünket), ii) nem saját tulajdonú, magáncélú Facebook-profilon, illetve iii) bármilyen üzletszerű tevékenység népszerűsítésére; (iv) a Táblácskát nem többszörözheted, nem terjesztheted. Egyebekben pedig minden egyéb szerzői jog körébe eső felhasználáshoz a szerző kifejezett írásbeli hozzájárulására van szükség.

Ha nem vagy biztos abban, hogy felhasználhatod-e a Táblácskát az általad kigondolt módon, kérdezz bátran bennünket, mert nem szoktuk az életszerű és jóhiszemű ötleteket meghiúsítani.

IV. TÁBLÁCSKA GARANCIÁK ÉS ELÁLLÁSI JOG, SZAVATOSSÁG

Széles mosoly garancia: Ha a Táblácska átadásakor nem a büszke tulajdonos mosolyog a legszélesebben, a Táblácska ingyen volt Neked.

Eredetiség garancia: Ha a kézhez kapott Táblácskán nem találod meg a rajzoló szignóját, jelezd nekünk, és visszautaljuk a Táblácska teljes árát. A Táblácska csak szignóval eredeti!

Ajjaj garancia: ha a Táblácskát valamilyen véletlen károsodás éri (lemosta a hypo, megrágta a blöki ..) és a megrendelő küld a Táblácska szolgáltatója és gyártója részére egy képet a tönkrement Táblácskáról, akkor egy alkalommal ingyen küldünk helyette egy ép, új Táblácskát. Az új Táblácska a korábban leadott leírás szerint készül majd, nem teljesen ugyanolyan Táblácska készül majd emiatt, mivel mindig egyedi. Ez a garancia is örökérvényű, de csak egyszer veheted igénybe. Kérjük óvd a Táblácskádat, melyet mi is nagy gonddal készítettünk és csomagoltunk. A Táblácska közvetlen napsütéstől és az időjárás viszontagságaitól védett helyen tartós csak, az időjárás miatti károsodásra nem vehető igénybe ez a garancia. Kérünk, hogy erről a megajándékozottat is tájékoztasd!

ELÁLLÁSI JOG:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében megrendelő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában a megrendelő 1 év elteltéig jogosult gyakorolni az elállási jogát. 

Nem illeti meg azonban elállási jog a megrendelőt olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a megrendelő személyére szabtak (így különösen a Táblácska esetében!).

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a megrendelő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A termék visszaküldésének költségét a megrendelőnek kell viselnie. Az elállási jog gyakorlása esetén a megrendelőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. 

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a megrendelő részére, beleértve a termék megrendelésével együtt fizetett szállítási díjat is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, mely nem járhat megrendelőre nézve többletköltséggel.

Megrendelő köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy szolgáltató címén személyesen leadni.

Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés vagy használat miatt következett be. A visszatérítést szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy megrendelő kétségbevonhatatlan bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy a terméket szolgáltató részére visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy a Táblácska nem rendeltetésszerű használatából eredő károk a megrendelőt terhelik. Azokért a szolgáltat nem tartozik felelősséggel.

KELLÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhetsz a kellékszavatossági jogoddal? 

A szolgáltató hibás teljesítése esetén élhetsz kellékszavatossági igénnyel a Ptk. rendelkezései szerint. 

Milyen jogok illetik meg a megrendelőt a kellékszavatossági igénye alapján? 

Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot. 

Milyen határidőben érvényesítheti Megrendelő kellékszavatossági igényét és kivel szemben? 

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legfeljebb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmedet, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaidat már nem érvényesítheti. A szolgáltatóval szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet. 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a honlapot üzemeltető szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már megrendelő köteles bizonyítani, hogy a megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

Termékszavatosság 

Milyen esetben élhet Megrendelő a termékszavatossági jogával és milyen jogok illetik meg? 

Ingó dolog (termék) hibája esetén megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak? 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 

Milyen határidőben és kivel szemben érvényesítheted termékszavatossági igényedet? 

Termékszavatossági igényedet a gyártóval szemben a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatosság esetén a termék hibáját a megrendelő köteles bizonyítani.

Lehet-e mentesülni termékszavatossági kötelezettsége alól? 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesülhet a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: 

–             a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy 

–             a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy 

–             a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. 

Felhívjuk a figyelmedet azonban arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesíteni lehet. 

Eljárás szavatossági igény esetén

Szabatossági igény érvényesítése esetén a megrendelő kötelessége és felelőssége a szerződés megkötésének bizonyítása, amelyet számlával tudsz igazolni.

Amennyiben szavatossági igényt jelentesz be nálunk, úgy arról jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyet megküldünk Neked is.

Amennyiben a szavatossági igényed teljesíthetőségéről a bejelentéssel egyidejűleg nem áll módunkban nyilatkozni, úgy legkésőbb 5 (öt) munkanapon belül tájékoztatunk Téged álláspontunkról vagy a szavatossági igény elutasítása esetén annak indokáról és arról, hogy békéltető testülethez fordulhatsz, amennyiben nem értesz vele egyet.

A jegyzőkönyvet egyebekben 3 évi őrizzük meg.

Mindazonáltal kijavítás vagy kicserélés esetén igyekszünk azt legkésőbb 15 (tizenöt) napon belül elvégezni és teljesíteni.

V. FIZETÉSI FELTÉTELEK, KÉSEDELEM KÖVETKEZMÉNYE, VITARENDEZÉS

A rendelés beérkezésével, illetőleg a díjbekérő átvételével a megrendelőnek (vásárlónak) fizetési kötelezettsége keletkezik. A rendelés visszaigazolásával együtt megküldött díjbekérő tartalmazza a fizetési kötelezettség teljesítésének módját és határidejét, amit a rendelési űrlapon megadott e-mail címre küldünk. A fizetést on-line és telefonon történő megrendeléskor kizárólag előre és banki átutalással lehet teljesíteni. Személyes megrendelés esetén a pénztárba történő készpénzes befizetéssel is történhet a vételár kifizetése.

Csak határidőben és előre fizető megrendelőknek szállítunk Táblácskát. Amennyiben a díjbekérőben található határidőn belül nem érkezik meg a vételár, rendelésed felfüggesztjük, és felszólítást küldünk. Amennyiben azonban a felszólítás ellenére az abban foglalt határidőben sem történik meg a fizetési teljesítés, azt – minden további figyelmeztetés nélkül – úgy tekintjük, hogy elálltál a megrendelésedtől.

Igyekszünk a kéréseket, reklamációkat is pozitívan teljesíteni, ezért nem pereskedünk. Ha azonban a vitát nem sikerül békés módon rendeznünk, mi biztosan ügyvédhez fordulunk, és ő fog bennünket mindenféle jogi eljárásokban képviselni.

VI. ADATVÉDELEM, TÁJÉKOZTATÁS

A honlap látogatója, mint megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltató a megrendelő által megadott és a felek közötti eljárás (adásvétel, megrendelés, szolgáltatás igénybevétele stb.) során rögzített vevői adatokat nyilvántartsa. Tájékoztatjuk a T. Honlap látogatót, hogy vevőinkről az adatok kezelése és gyűjtése nem engedélyköteles tevékenység. A honlapunkon érdeklődők pedig adataikat megadhatják részünkre önkéntes adatszolgáltatás útján. Az ilyen adatokat a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság engedélye alapján csak célhoz kötötten és csak meghatározott ideig (leiratkozásig) kezeljük.

Az adatkezelésre és az egyéb szerzői jogi szabályainkra a külön Jogi nyilatkozat irányadó, melyet honlapunkon találsz.

Megrendelő tudomásul veszi, és elfogadja, hogy a honlapon történő böngészéssel megszerzett információkat csak magáncélra használja. Megrendelő, mint honlaplátogató elismeri, és nem vitatja, hogy a honlap tartalma a honlap üzemeltetőjének szerzői és szellemi tulajdonát képezi. A honlap üzemeltetője nem járul hozzá a tartalmak üzleti célú, egészben vagy részben történő felhasználásához, hasznosításához, átvételéhez, többszörözéséhez, terjesztéséhez, nyilvános előadásához, átdolgozásához vagy egyéb felhasználásához, ennek megvalósítása díjköteles és a szolgáltató és/vagy jogosult előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges. Amennyiben a honlap vagy a hírlevelek tartalmát a honlap üzemeltetőjének engedélye nélkül azonos vagy hasonló formában észleljük harmadik személyek honlapján, nyomtatott formában, nyilvános előadásokon vagy bármilyen más írott illetve szóban elhangzott módon, amely üzleti célhoz fűződik, másolt oldalanként 100.000 Ft összegű kötbért számlázunk naponta. A kötbér a jogellenes használat átalánydíja, a jogsértés bizonyításán kívül tényleges kárt bizonyítani a szerző nem köteles. A jogellenes felhasználást közjegyzői ténytanúsítással, webmesteri igazolással és ügyvédi képernyőmentéssel is bizonyítjuk vita esetén. A közjegyzői ténytanúsítás közokirat. Bővebben a Jogi nyilatkozatban olvashatsz erről.

A feliratkozáskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, kivéve a megrendelő érdekében felmerülő szükséges eseteket, így pl.: postai úton történő szállításkor, szállítási cím átadása a kiszállító cégnek vagy kivételesen a vonatkozó törvényi kötelező előírások szerinti adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése esetén. Az önkéntes feliratkozás bármikor megszűntethető az elektronikus levelekben lévő leiratkozási linken. Kijelentjük, hogy mint  adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény előírásait maradéktalanul betartva fogjuk a T. Honlaplátogató adatait kezelni és nyilvántartani. A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése, az adatok pontosságának biztosítása és a legmegfelelőbb adatkezelés érdekében a megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrizzük és biztosítjuk az on-line módon gyűjtött információt így védve a böngésző megrendelő adatait.

Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-t egyoldalúan módosítani.

VII. A HONLAP TULAJDONOSÁNAK TECHNIKAI JOGAI

Fenntartjuk a jogot, hogy a honlapon bármikor módosítást, átdolgozást eszközöljünk, a honlap elérhetőségét korlátozhatjuk, vagy megszüntethetjük. Felhívjuk a T. Honlaplátogató böngésző figyelmét arra, hogy a honlaphoz való hozzáférés folyamatosságát vagy hibamentességét nem garantálja a szolgáltató. A honlap használatra alkalmatlan állapotából vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból vagy félreérthetőségből eredő közvetlen vagy közvetett vagyoni vagy nem vagyoni károkért, vagy más veszteségért való felelősséget kifejezetten kizárjuk. Kárigény esetén a vita rendezésére előzetes és békés egyeztetés szükséges, a honlap üzemeltető székhelyén vagy telephelyén, jogi képviselő jelenlétében. Csak az ezen az egyeztetésen felvett jegyzőkönyv aláírását követően jogosultak a felek bírósághoz fordulni.

VIII. A HONLAP ÜZEMELTETŐJÉNEK, MINT JOGTULAJDONOSNAK, MINT SZERZŐNEK ÉS SZOLGÁLTATÓNAK AZ ADATAI:

Név: Táblácska.hu Kft.

Székhelye: 2120 Dunakeszi, Kolozsvár u. 50/a.

Adószáma: 24344074-2-13

Cégjegyzék száma: Cg. 13-09-164046

Ügyvezetője: Vámos Róbert György

Szerző személyesen: Vámos Róbert György

Ügyfélszolgálat, kapcsolatfelvétel, igénybejelentés: info@tablacska.hu | 06 30 943 9655

Ügyfélszolgálati elérhetőség (központi iroda): 2120 Dumnakeszi, Huszka Jenő u. 2.

Telefonszám: 06 30 943 9655

Ügyfélszolgálati telefon: 06 30 943 9655

E-mail cím a kapcsolatfelvételhez: info@tablacska.hu

E-mail cím a reklamációkhoz vagy igénybejelentésekhez: info@tablacska.hu

Kövess minket a facebookon itt: www.facebook.com/Tablacska

IX. VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK:

A jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

X. PANASZKEZELÉS

Amennyiben bárminemű panaszod felmerülne, úgy azt a VIII. fejezetben megjelölt e-mail címre vagy postai címre tudod megküldeni.

A szóbeli panaszbejelentésedet azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Amennyiben azzal nem értesz egyet, úgy együttesen jegyzőkönyvet veszünk fel, amelynek másolatát átadjuk Neked. Egyebekben az írásbeli panaszokat legkésőbb 30 napon belül kivizsgáljuk és megválaszoljuk, amelyről írásbeli tájékoztatást küldünk. A jegyzőkönyvet és tájékoztatást 3 évig megőrizzük.

Az egyedi Táblácskát keresed?

Szeretnél igazán egyedit adni?

Kézzel rajzolt személyre szóló ajándék, amiből nincs két
egyforma. Ilyen nincs másnak, csak Neki... és ilyet csak
Tőled kaphat. A Táblácskával újra meghatott és felhőtlen
mosolyt fogsz varázsolni szeretteid arcára. A Táblácska
egy életre kelt "fadarab", ami minden nap ott lesz
helyetted, hogy elmondja, amit érzel.

Szeretnék rendelni egyedi Táblácskát